tiistai 17. heinäkuuta 2012

Smoothie, superfood ja innostus!

Suunnittelen blogin yleisilmeen vaihtamista. Olen oikeastaan suunnitellut sitä jo kauan, mutta aloitus on aina se vaikein vaihe. Ehkä pian kuitenkin! :)

Olen nyt ollut jo viikkoja ilman karkkia. Ja olo tuntuu paljon paremmalta, raikkaammalta ja kevyemmältä. Olen lisännyt niin paljon hedelmiä, että en enää kaipaa karkkia, paitsi aina silloin tällöin sitä tunnetta suussa, kun on jotain mitä purra ja jauhaa ja tunnustella. Suurimman osan hedelmistä olen nauttinut smoothieina, joten niidenkään koostumus ei ole ollut muuta kuin mehumaista. 

Käsivarsien läiskät ovat pienentyneet todella paljon näistä viimekertaisista kuvista. Kameran laturikin löytyi, joten voisin taas pian ottaa uusia kuvia. 

Olen suunnitellut, että alkaisin lisätä smoothieiden joukkoon superfoodeja. Olen jo tehnyt muutaman smoothien, johon olen laittanut aronia-marjoja. Niiden koostumus ei ole kovin ihana, mutta smoothiessa se menee ihan kivasti sekaisin muiden aineiden kanssa. 
Olen vakuuttunut, että lisäämällä ruokavaliooni tuoreita raaka-aineita, superfoodeja ja vihersmoothieta saan terveen ihon koko talveksi. Olen täysin vakuuttunut asiasta!! 

Ja haluaisin tietää kokevatko muutkin näin suurta innostusta smoothieita kohtaan, tai oikeastaan haluaisin tietää mistä asioista innostutte! Kertokaa! Psoriin liittyen tai muuten vain elämään!!

Ei kommentteja: