tiistai 24. heinäkuuta 2012

Omasta elämästä

Tarvitsen paljon aikaa yksin, mutta en ikinä muista sitä kuin vasta siinä tilanteessa, kun olen jo aivan liian väsynyt muihin ihmisiin ja tilanteisiin. Olen introvertti. 
Olin muutaman päivän yksin (aah mikä ihana olotila!) ja sen jälkeen olin kuin uusi ihminen. Puhun usein paljon itsekseni ja tajusin taas miten olin kaivannut niitä rohkaisevia yksinpuheluita. Eivät ne tunnu samalta, kun joku muukin on kuulemassa, joten en ole pitkään aikaan puhunut yksin itselleni niin paljon.

Kesä ei ole ollut kovin aurinkoinen. Eli ihottumani eivät ole saaneet aurinkoa kovin paljon.

Olin eilen siskoni kanssa elixiassa ja yhtäkkiä siskoni kysyy käsivarsiani katsoen missä ihottumani ovat. Huomasin eilen itsekin aamulla, että käsivarsissa olevat ihottumat ovat muutaman päivän aikana todella nopeasti hävinneet ja parantuneet. Sitten muistin ne rohkaisevat yksinpuhelu hetket ja sen stressittömän olon kun olin yksin, yksin omassa kodissani ja sain keskittyä vain itseeni! 

Olen pitkään toivonut, että joku keksisi pillerin, joka vastaisi hyvää ateriaa, vitamiineiltaan, energialtaan ja kaikilta muilta proteiineiltaan +muilta osilta. Jos sellainen on jo keksitty, en kuitenkaan söisi sellaista, koska ideana se on kuitenkin mielestäni arveluttava. 
Olen kuitenkin melko laiska miettimään joka ikinen päivä mitä tänään syötäisiin (uudesta ruoanlaittoinnostuksestani huolimatta).
Tajusin joku päivä juotuani smoothien, että juuri nauttimani smoothiehan oli kuin pieni pilleri. Terveellinen ja nopea välipala. Jihuu!!

Muistaakseni kyseisessä smoothiessa oli maustamatonta soijajogurttia, sekoitus hedelmiä ja aronia-marjoja.

Olen myös huomannut seuraavat asiat smoothieista:
.pakastettu ananas on hyvää smoothiessa
.pakastettu purkkiananas on vielä parempaa
.pakastettu päärynä on superhyvää smoothiessa
.kaali ei oikeastaan maistu smoothiessa, jos mukana on hedelmiä ja suhteet ovat oikeat
.cantaloupe-meloni tekee smoothiesta samettisen pehmeän
.pakastimeen voi paloitella valmiita hedelmäsekoituksia, jotka laittaa kannuun esim. omenamehun kanssa sulamaan vähäksi aikaa ennen sekoitusta: nopeaa ja superhelppoa!
.smoothie ja punaviini = sakea sangria? (no en ole kokeillut, mutta kävi mielessä)
.aronia-marja ja se tummemman vihreä ruukkusalaatti eivät sovi yhteen, hyi!

Ei kommentteja: