perjantai 11. toukokuuta 2012

Maailman mahtavin ranta

Barcelonasta paluuni jälkeen olen taas ollut koditon. Tänään kuitenkin allekirjoitimme vuokrasopimuksen. Muutan taas omaan kotiin Tampereelle!! Muutto tosin tulee olemaan vasta 2.6. 
Tulevaan kotiini olen todella tyytyväinen! Sopivan kokoinen kaksio, lähellä Tampereen keskustaa, vanhassa talossa!!


Paluumatkalla Barcelonasta kävimme Bilbaossa, joka oli mahtava paikka. Yllä oleva kuva on kylästä Bilbaon lähellä. Rannalla oli vain muutama ihminen meidän lisäksemme. Kuvasimme auringonlaskua niin antaumuksella että myöhästyimme viimeisestä metrosta ja juoksemalla ehdimme viimeiseen bussiin, jolla pääsimme takaisin Bilbaoon ja hotelliimme.

Katselin muitakin kuvia kyseiseltä rannalta ja aloin huvikseni ja kokeilun vuoksi muokata yhdestä minusta otetusta kuvasta pois ihottumaläiskiäni. Olin jo tyytyväisesti muokannut kaikki läiskät jaloistani näkymättömiin ja olin tallentanut kuvan ja sitten vasta tajusin että en ollut tehnyt mitään käsissäni oleville läiskille. Avasin kuvan uudelleen ja tajusin että kuvassa ihottumaläiskiäni ei edes näy käsissä. Mukavaa!

2 kommenttia:

Melian kirjoitti...

Joskus tekee niin hyvää "leikkiä tervettä". Fiilistellä elämää erilaisesta näkökulmasta. Minä aion vetää viivat mustalla tussilla pilkkujeni välille joku päivä, ihan vaan huvin ja urheilun vuoksi. Kaipa tästäkin on jotain iloa revittävä :)

Ja tuota ranta näyttää mahtavalta - Bilbao on kuulemma ihana paikka. Kenties seuraavaööa visiitillä tähtään sinne.

maria kirjoitti...

Heh! :) Ehkä iholle syntyykin siitä joku mahtava kuvio! Psoritaidetta! Kannatan!