torstai 2. huhtikuuta 2009

johtuuko kaikki vain siitä että vanhenee

hyvästä päivästä huonoon päivään. tänään olo on tuntunut hyvin väsyneeltä, raskaalta. hartiat ja selkä ja kaikki paikat ovat jumissa. olen nukkunut liian lyhyitä yöunia ja olo tuntuu... vanhalta!!
iho näyttää harmaalta, kaipaan aurinkoa ja lomaa. olen miettinyt miksi hiukseni tuntuvat nykyään niin rasvaisilta, vaikka pesen niitä aivan normaalisti. vihaan jokapäiväistä rasvaamista ja sitä, että joka paikka on täynnä rasvaa. tänään löysin verhoistakin vanan rasvaa. (ei kiva!) ei ihme että hiukset rasvaantuvat myös jos rasvaan itseäni koko ajan, ennen nukkumaan menoa, herättyäni, kotiin tultuani. jatkuvasti. ja miksi rasvojen pitää olla niin pirun rasvaisia ja huonosti imeytyviä.
tai miksi se ainoa rasva joka tuntuu imeytyvän ei enää tunnu auttavan.

olen taas välillä ollut aika pitkään vaaleahiuksinen ja olen myös jo melko pitkään olen halunnut tummat hiukset. hassua tässä on se että neljä vuotta olen odottanut sitä päivää kun valmistun ja olen aina ajatellut itseni vaaleahiuksiseksi sinä päivänä. vieläkin. pitää siis kai vielä odotella muutama kuukausi ennen hiusten värjäystä.
nukkumaan.
miksi aina pitää valittaa? tätä oloa vain pahentaa se, että nyt kun käsieni pisteet näyttävät jo melkein terveeltä iholta, olo vain tuntuu raskaalta. kaipaan jotain rajua liikuntaa!!!

Ei kommentteja: