maanantai 13. huhtikuuta 2009

olen ollut taas niin kiukkuinen että oikein hävettää. en ymmärrä miten g jaksaa mua. miten mun kanssa voi tehdä edes töitä.. no tulin pääsiäiseksi vanhempieni luo etten räjähtäisi.

hieman on auttanut, mutta en ymmärrä mistä se kiukku aina tulee. ylihuomenna on taas työhaastattelu. hih. tästä työstä tosin ei sitten palkkaa kovin paljon tulisi. tämä olisi vain oman alan harjoittelupaikka, mutta jos tämän saan, siitä luultavasti irtoaisi muitakin töitä tulevaisuudessa. ja näin noin vuosi sitten unen, jossa kesällä kävelin töihin iloisena juuri tämän kaltaiseen paikkaan. silloin ajattelin että siinä on tulevaisuuteni, tai ainakin kesä sen jälkeen kun valmistun!
rahaton kesä ja pakko-asuminen kesällä mahdollisten kämppisten kanssa helsingissä ei huvittaisi, mutta mitäpä sitä ei tekisi oman alan töiden eteen. ja enneunien toteuttamiseksi myös :)

kerroinko, että sain sen yhden työn jo kesäkuuksi. tuntuu niin onnekkaalta, kun sain sen. jostain on edes rahaa tulossa, jos harjoittelupaikkaan minua ei valita.
junalla helsinkiin, haastatteluun, muutama piipahdus jossain helsingin liikkeisssä ja junalla takaisin kirjoittamaan opinnäytetyön raporttia. sitä tänäänkin olen tehnyt. ja kävin kävelyllä auringossa äitin kanssa. heh. en siis auringossa, mutta paisteessa.

tämä auttoi kiukun poistamisessa! klik. ainiin ja varasin ajan hiustenvärjäykseen!!! tummat tummat tummat!!

ja jotta tässä olisi edes jotain mikä liittyy tämän blogin aiheeseen, rakastan daivobetia!!!

Ei kommentteja: