torstai 29. maaliskuuta 2012

Psori-tiedote / torstai 29/3

Vaikka täällä Barcelonassa onkin ollut jo aurinkoista (nyt jo monena päivänä 19-21 astetta) en ole vielä oikein päässyt antamaan auringon valohoitoa niihin paikkoihin, joissa ihottumaa on. 
Ja vaikka kasvoni ovat saaneet täällä paljonkin aurinkoa, silti vasemman puolen kulmakarvan kohdalla on vielä läiskä, pirun tarmokas läiskä onkin!! 

Eli syön täällä huonosti! Tiedän sen.

.syön tomaattia päivittäin
.syön silloin tällöin perunaa (enimmäkseen paikassa nimeltä Cat Bar, ihana vegaanibaari!)
.en juo tarpeeksi vettä
.ja luultavasti vain en syö tarpeeksi!

Mutta täällä ollessa psoriasikseni on vaivannut minua vain oikeastaan siten että olen ajatellut enemmän mitä muut ihmiset ajattelevat. En ole esimerkiksi kehdannut ottaa pitkähihaista pois päältä, vaikka on ollut kuuma, koska olen ajatellut että mitä muut nyt ajattelisivat tälläisessa hienossa ravintolassa jos he näkisivät käsivarteni ja kaikki läiskät. Heiltähän menisi ruokahalua ja he pitäisivät minua likaisena.

Muuten läiskät ovat vain saaneet olla. Siinähän ovat, jos ovat!

Olen välillä jaksanut rasvata läiskiä, pitäisi jaksaa enemmän, koska se kuitenkin auttaisi. Mutta milloinkaan ei ole se oikea aika. 
En halua rasvata aamulla koska lähdemme ulos ja siellä paistaa aurinko.. aurinko ja ihottumarasva = ei hyvä yhdistelmä.
En halua rasvata illalla koska sitten kaikki lakanat olisivat aivan rasvaisia, tai yöpaitani liimautuisi kiinni rasvaan.

Aurinkoa on luvassa täällä jatkossa luultavasti joka päivä! Siistiä! Parasta tässä matkassa on se että tulen saamaan supersuper-pitkän kesän.

Ja nyt kun vatsatautini ansiosta olen puhdistunut, voin aloittaa hedelmällisen elämän syömällä enemmän hedelmiä ja vitamiineja. Kiitos vatsatauti!

Ei kommentteja: