maanantai 25. heinäkuuta 2011

Psoriasis

Aloin miettiä:

Mitä psorin takia olen jättänyt tekemättä:

.en juo enää alkoholia
.en syö maitotuotteita
.en syö enää perunaa tai tomaattia
.talvella olen jättänyt pukeutumatta lyhythihaiseen paitaan/mekkoon, jos käsivarsissani on ihottumaa (tai ainakin alle laitan pitkähihaisen paidan, mikä ei aina ole kovin tyylikästä)
.
.


Teen, koska minulla on psori

.käyn Teneriffalla talvisin
.yritän olla stressaamatta (ei todellakaan aina onnistu)
.pidän tätä blogia
.rasvaan rasvaan rasvaan.
Nyt kesällä olen ollut laiska ja jättänyt rasvaamatta melkein joka kerta suihkun jälkeen. Tuntuu että sen rasvan hikoileekin heti pois helteillä.
Useimmiten on sitä paitsi tuntunut siltä ettei edes tarvitse rasvata, mutta nyt muutamana päivänä psoriläiskät ovat tuntuneet kovilta ja kuivilta. Kai tässäkin pitäisi löytää se keskitie. Jonkun olen kuullut käyttävän perusrasvaa suihkusaippuanakin. Ehkä se voisi toimia.
.
.
.

Ei kommentteja: