keskiviikko 29. kesäkuuta 2011

Psoriasis navassa, päänahassa, otsassa

Psoria navassa, blaah!
Pysyy hallinnassa Eloconilla.

Psoria päänahassa.
?? mitä sille tehdä? rasvata millä?? hoitaa miten, milloin?
Aina ennen psori päähanassa on ollut niin vähäistä, että se on ollut ja mennyt muutamana pienenä sormenpään kokoisena pisteenä, mutta nyt sitä on enemmän ja enemmän koko ajan.
Ennen se on myös pysynyt hallinnassa hyvällä Body Shopin Ginger-shampoolla, mutta joko sitä on muutettu tai sitten se vain ei enää auta. Kannattaa silti kokeilla, jos se toimisi jollain muulla kuin minulla ennen.
Olen löytänyt kivan hiustyylin, jossa bangs.. siis etuhiukset ovat paksut ja menevät toiselle puolelle kasvoja. Mutta pitääkö nyt tyyliä vaihtaa kesäksi, jotta aurinko pääsee paistamaan päänahkaani.

Onko olemassa sellaista voidetta tai hoitoa päänahan psorille, joka ei ole rasvainen ja jota voisi käyttää muulloinkin kuin nukkuessa tai ennen suihkua?

Psoria otsassa, MIKSI??
Jos olen töissä 12-19, niinkuin olen ollut nyt taas aurinkoisina päivinä, en jaksa lähteä aamulla ottamaan aurinkoa, kun aurinkokin on vasta lämmittelemässä itseään. Kello 19.15 töiden jälkeen olen nälkäinen, kuumissani jo valmiiksi.

No nyt laitoin kaikkiin paikkoihin Eloconia ja menen nukkumaan.

1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

Diprosalic 0,5 mg/ml + 20 mg/ml -liuos (100 ml pullossa, Schering-Plough) toimii mulla. Siinä on kyllä jonnin verran terävä tuoksu (ei kuitenkaan paha), mutta vie kutinan heti. Yleensä tulee käytettyä max kahtena päivänä peräkkäin, sitten taas jää kun ei vähään aikaan tarvetta.