perjantai 7. elokuuta 2009

kun ei ole enää mitään sanottavaa

2 kommenttia:

Unknown kirjoitti...

Moi,

löysin sattumalta sun blogin kun etsin omenamehun ja psoriasekseen liittyvää tietoa.
Lukasin hieman blogia ja näyttää että olet yhtä "fanaattinen" ruokavalion kanssa kuin
minä itsekin. Oma psorini ollut muutaman vuoden vasta ja pysynyt aisoissa
melko hyvin oikealla ruokavaliolla. Ajattelin että olet varmaan kokeilut yhtä sun toista
erilaisten ruokavaliotten / elämänän tapojen kanssa ja olisi ihan mukava vaihtaa
tietoa & kokemuksia mikä toimii ja mikä ei :)

Anonyymi kirjoitti...

Moi Maria, kirjoittelin Sulle toukokuussa.
Jatkatko vielä siellä liike-elämässä, vai oletko saanut jo koulutusta vastaavaa työtä ?
Kesä olikin suht aurinkoinen ja sen myötä ihokin, nyt alkavat jo kyynärpäät täällä kukoistaa. . .
-Minä olen nyt todella rakastunut, ja kun kyselit missä niitä rakastumistapauksia löytää, niin minä löysin puiston penkiltä ! Lähdemme nyt muutaman päivän kuluttua kuukaudeksi etelän maille, säästin kesälomani syksyyn, että iho pysyisi pitempään paremmassa kunnossa.
Toivoisin että osaisit arvostaa asioita jotka Sinulla on hyvin, esim nauttisit liikunnan riemuista, mulla todettiin nyt kesällä virallisesti nivelpsori, jonka ennuste on huono, vaikka nyt se vaivaa vain jalkateriä ja sitä kautta liikkumista. Olin sairauslomallakin aika kauan.
Pahinta siinä on se että sen etenemisen pysäyttää ( ja samalla parantaa lekurin mukaan ihonkin )sellainen lääkitys, jonka käyttämisestä en vielä ihan ole vakuuttunut. Kyseessä on solunsalpaajahoito, joka otetaan 1 x vko ja joka aiheuttaa samanlaisia oireita kuin syöpähoidotkin pahoinvointeineen ja hiustenlähtöineen + tietenkin jatkuvat labraseurannat.
Mun olisi jo pitänyt aloittaa se lääkitys, mutta kun tuon loman takia olisi alkuvaiheen kontrolli labrat jääneet väliin, niin lekuri kielsi ja sovittiin että aloitan reissun jälkeen. Tuntuu inhalta miettiä aloitanko hoidon vai en , ja jos en niin miten tauti jatkossa etenee, mutta lomalla en sitä aio murehtia.
Värikästä syksyä Sinulle, ja muista iloita ja arvostaa asioita jotka Sinulla on hyvin !